۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۱
کد خبر: 84877926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوسان قیمت فروش عمده مایع ظرفشویی چوبک و صحت

۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۱
کد خبر: 84877926
نوسان قیمت فروش عمده مایع ظرفشویی چوبک و صحت

از بین تمامی مواد شوینده و تمیز کننده ای که امروزه برای کالاهای مختلف تولید و توزیع شده مایع ظرفشویی به عنوان حساس ترین نوع از این محصولات محسوب می شود. زیرا در طول روز مستقیما با سطح پوست به عنوان یکی از حساس ترین قسمتهای بدن تماس مستقیم داشته و در صورت انتخاب کالای نامناسب می تواند سبب آسیبهای جدی شود.

با توجه به اهمیت مراقبت از پوست دست و جلوگیری از ایجاد آسیب و حساسیت در مقابل مواد شوینده نانو ، مایع دستشویی و ظرفشویی های ضد حساسیت به بازار عرضه شده است که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت توانسته است رضایت بسیاری از استفاده کنندگان را جلب نماید.

یکی پرطرفدار ترین و با کیفیت ترین مواد شوینده و بهداشتی موجود در بازار، مایع ظرفشویی می باشد که توانسته است با تولید کالاهای متنوع و با کیفیت و استفاده از اسانسهای خوشبو، درصد بالایی از سهم بازار داخلی را به دست آورده و همچنین صادرات خوبی به کشورهای منطقه داشته باشد.

نوسان قیمت فروش عمده مایع ظرفشویی چوبک و صحت

ذکر این نکته ضروری است که قیمت مایع ظرفشویی به عوامل زیادی بستگی دارد . عواملی مثل قدرت چربی زدایی ، رایحه به کار رفته در آن ، برند آن و...

یکی از محصولات بسیار جالب توجه و ویژه شرکت پریل، مایع ظرفشویی 5*1 با اسانس لیمو 3750 گرمی پریل می باشد که به منظور گنجاندن خصوصیات متفاوت و خاص در یک محصول تولید شده است و شما می توانید به استفاده از آن به صورت همزمان چندین ویژگی مختلف را مورد استفاده قرار دهید.

ویژگیهای به کار رفته در مایع ظرفشویی جام و صابون مراغه عبارتند از تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه بری و چربی زدایی.

مایع ظرفشویی چوبک صحت

یکی از بهترین مواد شوینده ای که بانوان زیادی به دنبال خرید آن هستند، مایع ظرفشویی چوبک صحت است که اندازه و سایزهای متنوعی برای خریداران دارد.

یکی از پر فروش ترین مدل ها اندازه یک و نیم لیتری آن می باشد که مورد اسقبال خانم های خانه دار قرار گرفته است.

یکی از دلایل این اسقبال، راحتی استفاده و اندازه مناسب آن برای سینک ظرفشور است. علاوه بر این قیمت مناسب و به صرفه آن نیز سبب شده تا مورد توجه افراد باشد و فروش بالایی داشته باشد.

این محصول معمولا در اکثر مراکز فروش لوازم و مواد شوینده یافت می شود و حتی اکثر سوپر مارکت ها نمونه هایمتنوع آن را دارند که برای مشتریان عرضه می کنند.

نوسان قیمت فروش عمده مایع ظرفشویی چوبک و صحت

اکثر خانم ها برای شستن ظرف از مایع ظرفشویی چوبک صحت استفاده می کنند و دلیل استفاده خود را سازگاری آن با پوست دست عنوان می کنند.

این مایع ها در کارخانه تحت فرآیند های شیمیایی به وجود می آیند که در آن انواع مواد نگهدارنده و مواد شیمیایی دیگری به کار رفته تا چربی زدایی قوی از روی ظروف داشته باشد و هم آسیبی به دست نرساند.

تمامی مراحل ساخت و تولید این محصول زیر نظر مهندسین شیمی انجام می گیرد که نتیجه نهایی علاوه بر پاک کنددگی قوی، کمترین آسیب را به محیط زیست و فاضلآب برساند.

این محصول آنقدر شناخته شده و با کیفیت می باشد که در سراسر ایران به فروش می رسد و علاوه بر آن سایر کشورها خواهانش می باشند.

افزایش تقاضای خارجی باعث بالا رفتن میزان صادرات این محصول نیز می شود که در رشد اقتصادی کشور بسیار موثر است.

مایع ظرفشویی عمده

یکی از دغدغه های اصلی خریداران در زمان انتخاب یک کالا یا محصولی قیمت آن می باشد این موضوع در مورد مایع ظرفشویی عمده هم صدق می کند.

امروزه مصرف مایع ظرفشویی رواج گسترده ای دارد در همه خانه ها و حتی در مراکز اداری، تجاری، هتلها و رستورانها و غیره شما می توانید انواع مختلف این محصول را که توسط برندهای مختلف تولید گردیده مشاهده نمایید مایع ظرفشویی نقش مهمی در تمیزی و ضد عفونی کردن ظروف دارد همین ویژگی سبب شده تا برای خلاص شدن از دست چربیها استفاده از آن به صورت روزانه انجام شود.

زمانی که شما تصمیم به خرید مایع ظرفشویی ارزان می گیرد و در بین انواع مختلفی از این محصول در بازار جستجو می کنید حتما متوجه شده اید که قیمتها کاملا بایکدیگر فرق کرده و از نوعی به نوع دیگر متفاوت است دلایل متعددی برای متغیر بودن قیمتها می توان برشمرد.

نوسان قیمت فروش عمده مایع ظرفشویی چوبک و صحت

لازم به ذکر است که فروش عمده مایع ظرفشویی از قیمت خرده فروشی آن خیلی به صرفه تر و مناسب تر است اما در کل یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت مایع ظرفشویی و البته دیگر انواع شوینده ها به قیمت مواد اولیه برمی گردد زمانی که این مواد اولیه از خارج از کشور وارد شود به دلیل تعرفه های گمرکی قیمت تمام شده این مواد افزایش پیدا می کند و در نتیجه محصولی که تولید می شود هم گرانتر خواهد بود.

از طرف دیگر نوع تکنولوژی و فناوری به کار رفته در تولید هم بسیار مهم است استفاده از فناوریهای پیشرفته در ساختار تولید سبب می شود قیمت نهایی مایع ظرفشویی با افزایش روبه رو شود به طور مثال آن دسته از مواد شوینده ای که قابلیت شستشو با آب سرد دارند را خریداری کنید می بینید که قیمت آن بیشتر از انواع دیگر مایع لباسشویی است.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha