۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 84878706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نحوه شناسایی پیامک‌های کلاهبرداری و اخبار کوتاه کیش

کیش- ایرنا - ارائه راهکار پلیس فتا برای شناسایی پیامک های کلاهبرداری و انتصاب اعضای جدید هیات دوچرخه سواری از جمله اخبار کوتاه جزیره کیش است.

به گزارش ایرنا از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کیش، رییس پلیس فتا این جزیره گفت: پیامک‌های جعلی کلاهبرداران از شماره‌های شخصی ارسال می‌شود و دارای لینک‌های جعلی گمراه کننده هستند.
سرگرد محسن بابایی افزود: کلاهبرداران با سو استفاده از ارتباط قوه قضاییه با مردم از طریق سامانه‌هایی مانند ثنا اقدام به ارسال پیامک‌هایی جعلی به کاربران تلفن همراه می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهند وارد لینک انتهای پیامک شوند.
وی افزود: این لینک کاربر را به درگاه پرداخت الکترونیکی هدایت می‌کند و در ازای مبلغ ناچیز رمز دوم را می‌خواهد که معمولا در بار اول رمز را قبول نمی‌کند و می‌گوید اشتباه است و درصورتی که رمز دوم کاربر اشتباه نیست و کلاهبردار با این کار زمان می‌خرد تا بتواند از حساب قربانی پول خارج کند.
سرگرد محسن بابایی خاطرنشان کرد: شهروندان باید بدانند تنها سرشماره پیامک‌های قوه قضائیه Adliran و برای پلیس فتا police Fata است.
رییس پلیس فتا کیش گفت: شهروندان با مسئولیت اجتماعی خود در صورت مواجهه با این نوع کلاهبرداری‌ها آن را به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir گزارش دهند.

انتصاب اعضای جدید هیات دوچرخه سواری کیش
از سوی مهرداد تاوتلی رییس هیات دوچرخه سواری کیش، پژمان فولادشکن به عنوان دبیر، مهین حامی به عنوان نایب رییس بانوان، سعید اصلانی و آرمین محبی نیز به عنوان اعضای هیات دوچرخه سواری جزیره کیش منصوب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha