۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۱۰
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84879173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طلسم نساجی و مطهری در وطنی شکست؛ ثبت سومین باخت مس

۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۱۰
کد خبر: 84879173
طلسم نساجی و مطهری در وطنی شکست؛ ثبت سومین باخت مس

تهران- ایرنا- تیم فوتبال نساجی مازندران با شکست میهمان خود مس کرمان به اولین پیروزی در لیگ بیست و دوم دست یافت و تیم فرزاد حسین‌خانی را با سومین شکست مواجه کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان از ساعت ۱۹ دوشنبه در ورزشگاه وطنی قائمشهر و در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان میزبان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

در نیمه نخست این مسابقه شاهد رد و بدل شدن گلی نبودیم اما شاگردان حمید مطهری با حمایت هواداران خود به دنبال رسیدن به اولین پیروزی بودند. آنها در اواخر بازی ۲ موقعیت عالی برای گلزنی داشتند که ضربه رضا جعفری به زیبایی توسط آرمان شهدادنژاد مهار شد و در ادامه شوت آداما نیان نیز به تیر افقی اصابت کرد.

هر ۲ تیم در نیمه دوم موقعیت‌هایی را به وجود آوردند اما تا دقیقه ۷۱ شاهد رد و بدل شدن گلی نبودیم تا اینکه کرنری برای تیم میزبان به دست آمد. ارسال از سمت چپ با خروج اشتباه گلر مس کرمان و ضربه سر امیرمهدی جانملکی، مدافع پیش‌تاخته نساج‌ها همراه شد تا گل نخست به ثمر برسد و میزبان در آستانه تجربه اولین برد فصل قرار گرفت.

مس برای جبران گل خورده پیش کشید و این فرصت نصیب نساج‌ها شد تا بتوانند روی ضد حملات به گل برسند. اتفاقی که در دقیقه ۸۸ رخ داد و کریم اسلامی با یک شوت غیر قابل مهار و زیبا از پشت محوطه جریمه فاصله را ۲ برابر کرد و تیمش را به اولین برد در این فصل رساند. حمید مطهری و شاگردانش با تجربه این پیروزی شیرین ۶ امتیازی شدند و موقتا تا رده هفتم پیشروی کردند. مس نیز با متحمل شدن سومین باخت خود در این فصل در امتیاز چهار باقی ماند و در رتبه سیزدهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی نساجی: علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، امیر مهدی جانملکی، مصطفی جوادیان، صابر حردانی، اکبر صادقی، مهرداد عبدی، علی شجاعی، رضا جعفری، کریم اسلامی و آداما نیان.

ترکیب ابتدایی مس کرمان: آرمان شهداد نژاد، عیسی پرتو، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، سیدمحمد ستاری، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد، محمدامین کاظمیان، شروین بزرگ.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha