به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان روز پنجشنبه به نقل از حمید باقری افزود: پست استان با تمام توان و ظرفیت در خدمت زائران اربعین در توزیع به موقع گذرنامه هاست و همکاران ما در مدت زمان باقیمانده تا اربعین حسینی بصورت نذر خدمت مشغول رهسپاری و توزیع گذرنامه های مردم خواهند بود.
وی با اشاره به اجرای طرح تحویل اضطراری گذرنامه های زائران اربعین به منظور خدمات رسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هموطنان، ادامه داد: تمامی اداره های پست شهرستانها و نواحی پستی اصفهان با افزایش شیفت های کاری از ساعت هفت صبح تا ۱۶ و در روزهای جمعه تا ساعت ۱۳ به صورت کشیک در حال پاسخگویی به زائران اربعین و موزعین نیز در روزهای تعطیل آماده توزیع و تحویل گذرنامه های هم استانی ها هستند.
مدیرکل پست استان اصفهان اظهار داشت: تعداد باجه های پاسخگویی در نواحی پستی استان برای پیگیری درخواست گذرنامه افزایش یافت و این باجه ها تا ساعت ۱۶ مشغول خدمترسانی هستند.
وی با بیان اینکه گم شدن اشیاء و لوازم زائران یکی از مهمترین دغدغه ها و نگرانی های آنها در طول سفر است، افزود: با ارتقای سامانه "پست یافته" و افزایش قابلیت های این خدمت پستی در موکب های مستقر در مرزهای خروجی و موکب های مستقر در کشور عراق به زائران فرم ثبت مشخصات داده میشود که با چسباندن برچسب مربوطه می توانند لوازم مفقودی خود را در صورت پیدا شدن، رهگیری و دریافت کنند.
باقری خاطرنشان کرد: سامانه پاسخگویی ۴۱۴۰ به منظور خدمات رسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هم استانی های گرامی، آماده پاسخگویی به سوالات مردم است.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر ۷۲ واحد پُستی دولتی شامل ۲۳ اداره، هفت ناحیه پُستی و ۴۲ واحد شهری دولتی در استان اصفهان وجود دارد.
همچنین ۳۸۵ دفتر پیشخوان دولت، ۵۲ نمایندگی شهری، ۱۸۸ نمایندگی روستایی و ۲۸۲ دفتر "آی سی تی " روستایی در این منطقه فعال است.
نظر شما