۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84881699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: جهاد تبیین در حوزه کشاورزی مورد توجه قرار گیرد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: جهاد کشاورزی نقش مهمی در تامین امنیت غذایی و رونق تولید روستاها دارد بنابراین جهاد تبیین برای این حوزه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز پنجشنبه در سومین یادواره شهدای جهادگر جهادکشاورزی لرستان اظهار داشت: جهادکشاورزی از ابتدای انقلاب با دست خالی همواره در کنار مردم بود،در دفاع‌مقدس نیز نقش آفرینی جدی داشت نیست و بعد از آن نیز در زندگی مردم نقش بسیار تاثیرگذاری داشته است. 

وی تقدیم شهدای جهادگر را از با ارزش‌ترین ماموریت‌ های جهادکشاورزی در دفاع‌مقدس برشمرد و ادامه داد: نظام انقلاب اسلامی با جمعیت‌های میلیونی مردم شکل گرفته است و جهادکشاورزی از مهم‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: فعالیت‌های جهادکشاورزی در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف بر پایه دین بوده است بنابراین باید یک جهاد تبیین در این حوزه انجام بدهیم تا شناسنامه این امر بازخوانی شود. 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه دستگاه جهادکشاورزی در حین و بعد از دفاع‌مقدس نقش اساسی در انقلاب اسلامی داشته داشته است اضافه کرد: ماموریت‌های بسیار جهاد کشاورزی با اعتقادات همراه بود و نمونه بارز آن تقدیم ۸۶ شهید و ۳۵۰ جانباز و هفت هزار ایثارگر در لرستان است.

زیویار تصریح کرد: جهاد کشاورزی در امنیت غذایی بسیار مثبت بوده و در این زمینه هم موفق عمل کرده است چراکه همواره در مسیر ایجاد اشتغال، تولیدات و ارزش افزوده رشد مثبت داشته که به برکت حرکت جهادی است. 

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های یادواره‌های شهدا ادامه داد: فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و جهادی جهاد کشاورزی باید برای همه تبیین شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha