فرنگی‌کار فرانسوی نفس مختاری را گرفت/ کامبک دادمرز برابر حریف ترکیه‌ای

تهران- ایرنا- «محمدرضا مختاری» نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در نخستین مبارزه خود در مسابقه‌های قهرمانی جهان مقابل «ابراهیم غانم» کشتیگیر مصری‌الاصل تیم فرانسوی با ارایه یک مبارزه بحث برانگیز شکست خورد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی بلگراد از ۱۹ تا ۲۲ شهریور در بلگراد پایتخت صربستان برگزار خواهد شد.

مبارزه‌های مقدماتی ۴ وزن ۵۵ (پویا دادمرز)، ۷۲ (محمدرضا مختاری)، ۷۷ (محمدعلی گرایی) و ۸۷ کیلوگرم (ناصر علیزاده) از ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اسپارت آرنا شهر بلگراد آغاز شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ابراهیم غانم از فرانسه قرار گرفت. مختاری در این مبارزه در حالی که از شرایط بدنی مناسبی برخوردار نبود و به سختی کشتی را به پایان برد با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل مغلوب حریف خود شد. او باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی ابراهیم غانم به فینال در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود برود.

غانم در مرحله بعد باید با والنتین پتیچ از مولداوی مبارزه کند.

پویا دادمرز فرنگی‌کار وزن ۵۵ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل اکرم اوزترک از ترکیه قرار گرفت و در حالی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف عقب بود پا پس نکشید و در نهایت حریف خود را ۶ بر ۵ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وی در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان ندیالکو پتروف از بلغارستان و امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha