طلسم تساوی‌های مس‌رفسنجان شکسته شد؛ سومین باخت ساکت مقابل ربیعی رقم خورد

تهران- ایرنا- مس رفسنجان پس از پنج تساوی متوالی سرانجام موفق شد در لیگ بیست و دوم به برتری برسد و با نتیجه ۲ بر یک از سد هوادار بگذرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و هوادار از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت ۲۰ شنبه آغاز شد که در پایان شاگردان محمد ربیعی با نتیجه ۲ بر یک از سد نماینده تهران گذشتند.     

جدال دو تیم در نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید و دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در این نیمه بابک مرادی و معین عباسیان از هوادار با کارت زرد داور مواجه شدند. 

در نیمه دوم اما ورق برگشت و شاهد جدالی جذاب و پرحادثه بودیم. ابتدا سید مهدی حسینی، هافبک ریزنقش تیم مس رفسنجان با یک شوت دقیق در دقیقه ۵۵ میزبان را پیش انداخت. ۱۲۰ ثانیه بعد فاصله ۲ تیم ۲برابر شد. این بار ارسال پشت مدافعان رامتین سلیمان‌زاده به حسین کریم‌زاده رسید تا این بازیکن بومی در موقعیتی تک به تک گلزنی کند. او از شدت خوشحالی پیراهنش را از تن درآورد و یک کارت زرد گرفت.

حملات مس ادامه پیدا کرد. آنها از روحیه پایین هوادار استفاده کردند و به یک پنالتی هم رسیدند اما گادوین منشا برای دومین بار در این فصل در گلزنی از روی نقطه پنالتی ناکام ماند و ضربه‌اش به بیرون رفت تا تیم ساکت الهامی به ادامه بازی امیدوار شود.

در دقیقه ۶۴ شاهد کم شدن فاصله بودیم. عزت‌الله پورقاز، مدافع پیش‌تاخته تیم پایتخت‌نشین توانست تیمش را به گل نخست برساند تا در فاصله ۹ دقیقه شاهد سه گل و یک پنالتی هدر رفته باشیم. گفتنی است در دقیقه ۸۷ شاهین توکلی، مدافع تیم مس رفسنجان با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

بازی در ادامه با کنترل میزبان همراه بود. مس با پیروزی ۲ بر یک مقابل هوادار به اولین پیروزی خود در لیگ بیست و دوم رسید و با هشت امتیاز به رده هفتم صعود کرد. در سوی مقابل هوادار با متحمل شدن سومین باخت در این فصل در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، محمدحسین کریم‌زاده، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، گادوین منشا، لوسیانو پریرا.

ترکیب ابتدایی هوادار:

میلاد فراهانی، فریبرز گرامی، عزت الله پورقاز، مهدی عبدی، فرزاد جعفری، نیما انتظاری، سید محمد میری، معین عباسیان، محمد چهارمحالی، محسن سفید چقایی، بابک مرادی.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha