۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84884188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه خدمات درمانی به یک هزار و ۵۰۰ زائر در بیمارستان صحرایی فراجا در مهران

ایلام - ایرنا - رییس بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) فراجا در مرز مهران گفت: این بیمارستان در پایانه مرزی آماده خدمت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی است و تاکنون به یک هزار و ۵۰۰ زائر خدمات درمانی ارائه شده است.

دکتر روستا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بیمارستان مجهز با ۴۰ تخت دارای اتاق عمل، رادیولوژی، داروخانه، آی سی یو، تخت بستری و واحدهای مختلف درمانی در حال فعالیت است.

وی افزود: طی تفاهم نامه ای از سوی مدیریت فراجا با دانشگاه علوم پزشکی ایلام این بیمارستان صحرایی در مرز احداث شده و از ۱۲ شهریورماه در حال پذیرش بیماران است.

رییس بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) در مرز مهران یادآور شد: اکنون ۱۰۰ نفر از پزشکان و کادر درمان و نیروهای پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمات رسانی درمانی به زائران هستند.

روستا بیان کرد: از ابتدای راه اندازی تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ زائر در این بیمارستان صحرایی تخت مداوا قرار گرفته اند که هفت نفر به دلیل وخامت حال به بیمارستان امام حسین (ع) مهران اعزام شده اند.

وی تاکید کرد: با تیم مجهز آماده خدمات رسانی به زائران هستیم و بیشترین علت مراجعه بیماران گرما زدگی و افت فشار بوده که تحت مداوا قرار گرفته اند.

شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است که امروز به کانون فعالیت‌های صادراتی و تردد زوار با کشور همسایه تبدیل شده است.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha