۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84885387
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجانی‌ها در پویش شور عاطفه‌ها شرکت کنند

۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبر: 84885387
زنجانی‌ها در پویش شور عاطفه‌ها شرکت کنند

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: پویش شور عاطفه‌ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی هفت هزارو ۱۰۰ دانش آموز نیازمند، از ۱۵ شهریور آغاز شده است و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

روح الله صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترویج و جریان سازی فرهنگ انفاق احسان ونیکوکاری در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان و دانشجویان برای تمرین نوع دوستی و دستگیری از همنوعان خود در تامین بخشی از ملزومات آموزشی و تحصیلی یکی از اهداف مهم رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه ها است.  

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه ها را علاوه بر ترویج و فرهنگ سازی خیر و احسان، استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در تامین بسته‌های حمایتی، تحصیلی و آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد وسایر اقشار نیازمندجامعه عنوان کرد و افزود: با مشارکت مناسب خیران زنجانی در قالب این رویداد معنوی و نیکوکارانه به دانش آموزان نیازمند مساعدت کرده اند.

 این مسوول ادامه داد: ترویج و جریان سازی فرهنگ انفاق احسان و نیکوکاری در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان و دانشجویان برای تمرین نوع دوستی و دستگیری از همنوعان خود در تامین بخشی از ملزومات آموزشی و تحصیلی یکی از اهداف مهم رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه ها است.  

وی، با اشاره به اینکه هفت هزارو ۴۰۰ دانش آموز و دانشجوی مستعد از خدمات فرهنگی وتحصیلی این نهاد بهره مند هستند اظهار داشت: ایجاد بسترهای لازم برای نخبه پروری در کنار توجه به  توانمندسازی فکری و فرهنگی مددجویان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان مستعد تحت حمایت یکی از ابعاد مهم فعالیت های حوزه فرهنگی این نهاد است.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم این استان هم می توانند در قالب طرح پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان کمک‌های غیرحضوری خود را از طریق شماره *۸۸۷۷*۰۲۴# و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ارسال کنند.

کمیته امداد زنجان امسال یک هزارو ۵۸۰ پایگاه نیکوکاری، برای جشن عاطفه‌ها راه اندازی می‌کند.

جشن عاطفه ها از ۱۵ مرداد با همکاری صدا وسیما، نیروی مقاومت بسیج، آموزش وپرورش و مراکز نیکوکاری در سطح استان آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha