محسن‌نژاد کشتی برده را با شکست عوض کرد/ دلاوری میرزازاده در بلگراد

تهران- ایرنا- «مهدی محسن‌نژاد» در دومین مبارزه خود در وزن ۶۰ کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در عین ناباوری مبارزه را به حریف ترکیه‌ای واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، روز سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان با رقابت‌های ۲ وزن ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم از ساعت ۱۳ امروز (دوشنبه) در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد در صربستان آغاز شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد دارنده ۲ برنز و یک نقره امیدهای جهان و ۲ نقره و یک برنز قهرمانی آسیا در کشتی نخست خود با امتیاز عالی (۸ بر صفر) حریف کره‌جنوبی خود را شکست داد.

محسن‌نژاد با این برد در مرحله بعد به مصاف کرم کمال کشتی‌گیر جوان ترکیه‌ رفت. حریف ترک امتیاز نخست را درابتدا کسب کرد و در خاک نتوانست کاری انجام دهد. در سه دقیقه دوم پوئن اخطار دوم را به محسننژاد دادند او با بارانداز زیبا و فیتو امتیازات خود را به ۷ رساند و در ادامه فیتوی دوم را نیز اجرا کرد و جمع امتیازات خود را به ۹ رساند اما در عین ناباوری و در حالی که کشتی به نفع او رو به پایان بود حریف با فن برات کلندون نماینده کشورمان را روی پل برد و در نهایت با ضربه فنی محسن‌نژاد مبارزه برده را با شکست عوض کرد.

با این شکست محسن‌نژاد باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش در جدول بازنده‌ها به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

کرم کمال در مرحله بعد به احتمال زیاد باید با کنچیرو فومیتا دارنده طلای جهان و نقره المپیک از ژاپن مبارزه کند.

امین میرزازاده دارنده طلای امیدهای جهان و نماینده المپیکی کشورمان نیز در دور مقدماتی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد. وی در دور بعد برابر صباح شریعتی فرنگی‌کار ایرانی تیم جمهوری آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک روبرو شد که حریف خود را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

میرزازاده در مرحله بعد باید با برنده یاکوب کاجایا دارنده نقره المپیک از گرجستان مقابل حریفش روبرو شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha