۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84886164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ آرایشگاه متخلف زنانه در بویین زهرا پلمب شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۶
کد خبر: 84886164
۱۵ آرایشگاه متخلف زنانه در بویین زهرا پلمب شد

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب بویین زهرا از پلمب ۱۵ آرایشگاه متخلف زنانه در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و شئونات اسلامی خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد صمدی روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: متاسفانه به دلیل فقدان نظارت دقیق بر فعالیت صنوف در فضای مجازی و حسب گزارش های دریافتی، برخی آرایشگاه های زنانه و مردانه بدون رعایت قوانین و نادیده گرفتن خط قرمزها اقدام به انتشار تصاویر خلاف اخلاق و شئون اسلامی و گاهی دخالت در امور پزشکی می کردند و مروج فرهنگ غلط غربی بودند.
وی افزود: دستگاه قضایی و انتظامی و سایر نهادهای متولی طی هفته های اخیر در این موضوع ورود جدی داشتند و فعالیت این صنوف در فضای مجازی مورد رصد قرار گرفت و آرایشگاه های متخلف شناسایی شدند.
صمدی در ادامه بیان داشت: طی اقدامات صورت گرفته تاکنون ۱۵ آرایشگاه زنانه در شهرستان بویین زهرا پلمب و به دلیل تخلفات صورت گرفته و رعایت نکردن قوانین و مقررات برای مدیران آنها پرونده قضایی تشکیل شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: این موضوع صرفاً به آرایشگاه های زنانه معطوف نمی شود و آرایشگاه مردانه نیز تحت رصد قرار دارند و قطعاً نسبت به متخلفان اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
وی گفت: توصیه می کنیم این صنوف از مدار قوانین و مقررات خارج نشوند که در این صورت از فعالیت متخلفان این حوزه جلوگیری به عمل خواهد آمد و برخوردهای قانونی دستگاه قضایی با آنها صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha