افزون بر ۲۰۷میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به ۴۱ واحد صنعتی این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی صفوی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید امسال شتاب گرفته است و ۶۲ متقاضی دریافت این تسهیلات در حوزه‌های صمت، کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تاکنون ۴۱ مورد به مبلغ ۲۰۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان دریافت کرده اند.

وی عنوان کرد: تامین تسهیلات، استمهال بدهی، تامین اجتماعی از جمله مشکلات اصلی فراروی واحدهای تولیدی راکد استان بوشهر است

صفوی افزود: یکی از برنامه ها و اولویت های کاری دولت سیزدهم شفاف سازی و پایش واحدهای تولیدی و تسریع در رونق آنها است که در این راستا نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه واحدهای تولیدی و تثبیت اشتغال در استان بوشهر است.

وی یادآور شد: در مدت یکسال گذشته ۳۳۰ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر  اجرا شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: پرداخت تسهیلات، امهال بدهی معوق بانکی، تأمین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیر ساخت‌های آب و برق و گاز، معافیت‌های مالیاتی، امور زیست محیطی و رفع موانع تجاری را از موارد اجرایی در حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این استان است.

صفوی اعلام کرد: واحدهای صنعتی و معدنی متقاضی تسهیلات با مراجعه به این سازمان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود به منظور کمک به نوسازی و بازسازی صنایع، ایجاد طرح توسعه و غیره بهره‌مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha