۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۳۴
کد خبر: 84887083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ درصد دانش آموزان کیش نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند

کیش - ایرنا مسوول ستاد گسترش مرکز توسعه سلامت کیش گفت: تا کنون ۵۰ درصد دانش آموزان جزیره کیش نوبت اول و ۴۰ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا، زنبق شاه غریب روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار و ۸۰ نفر از دانش آموزان در کیش نوبت اول و چهار هزار و ۹۵۰ نفر نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.
وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و احتمال شیوع بیماری‌های ویروسی در فصل پاییز و افزایش تجمع افراد در مکان‌های سرپوشیده تزریق نوبت یادآور واکسن برای دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.
زنبق شاه غریب با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان از اسفند سال گذشته آغاز شده است، اضافه کرد:کودکان ۵ تا ۱۲ سال ۲ نوبت واکسن در فاصله زمانی یک ماه را دریافت می‌کنند و افراد ۱۲ سال به بالا نیز با فاصله سه ماه از نوبت‌های دوم و سوم نوبت یادآور را دریافت می‌کنند.
مسوول ستاد گسترش مرکز توسعه سلامت افزود: در حال حاضر به کودکان ۵ تا ۱۲ سال، واکسن‌های سینوفارم، اسپایکوژن و پاستوکووک تزریق می‌شود.
ساکنان و گردشگران برای دریافت واکسن کرونا همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۰ می‌توانند به مرکز بهداشت بوعلی واقع در منطقه صفین مراجعه کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha