۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84888563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۸ کیلوگرم تریاک در گناباد کشف شد

۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷
کد خبر: 84888563
۱۷۸ کیلوگرم تریاک در گناباد کشف شد

گناباد-ایرنا- فرمانده انتظامی گناباد گفت: ۱۷۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی دو مرحله در بازرسی از خودروهای سنگین توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قربانعلی قربانی افزود: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی گناباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی کامیون که حامل بار ضایعات بود مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هدایت کامیون موردنظر به داخل ایستگاه و در بازرسی دقیق این خودرو، ۱۳۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در داخل بار جاسازی شده بود را کشف کردند. 
وی با اشاره به دستگیری سه متهم در این زمینه، گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد همچنین از کشف ۴۱ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ متهم در این شهرستان خبر داد. 

قربانی اضافه کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید سالاری هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تریلر مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هدایت تریلر موردنظر به داخل ایستگاه در بازرسی دقیق آن ۴۱ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل بار جاساز شده بود کشف و در این زمینه ۲ متهم را نیز دستگیر کردند. 
وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق موادمخدر است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha