بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین به استان بوشهر بازگشتند

بوشهر - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: تاکنون ۱۲هزار و ۳۲۴ نفر از زائر اربعین در قالب ۵۷۶ سرویس ناوگان عمومی به استان برگشته اند .

به گزارش خبرنگار ایرنا،. عبدالکریم اخترشناس روز یکشنبه در نشست خبری افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و تعامل و مشارکت بخش حمل و نقل مسافر استان بوشهر تاکنون هیچ زائری از این استان در پایانه مرزی شلمچه بدون سرویس نمانده  و به همه تقاضاهای زائران در کوتاه ترین زمان ممکن  پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای طرح اربعین ۱۵ هزار۴۰۶ زائر از استان بوشهر با انجام ۷۲۰ سفر ناوگان عمومی به مقصد پایانه مرزی شلمچه جابه جا شدند.

خترشناس از آمادگی بالای ناوگان مسافری استان بوشهر و کمک به جابه جایی زائر سایر استان‌ها خبر داد افزود: به تایید مسئولان مربوطه، ناوگان مسافری این استان از کار آمدترین ناوگان موجود در طرح جابه جایی زوار اربعین بوده و این ناوگان علاوه بر زائرین هم استانی مبادرت به جابه جایی زائر استان‌های هرمزگان و فارس کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اعزام ناوگان مسافری به مرز چذابه و مهران برای کمک به جابه جایی زائران استان‌ها خبر داد و بیان کرد : با درخواست مسئولان پایانه مرزی  مهران و چذابه ، تعداد ۴۵ دستگاه  اتوبوس از استان به این ۲ پایانه اعزام و اقدام به جابه جایی زائران اربعین حسینی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha