ضریب اشغال زیرساخت‌های گردشگری سمنان به بیش از ۸۳ درصد رسید

سمنان- ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ضریب اشغال تأسیسات گردشگری استان در روزهای اربعین به بیش از ۸۵ درصد رسید.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، امیر کرم‌زاده روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران در روزهای پایانی ماه صفر ، کمیته‌های ستاد خدمات سفر، ۱۱ جلسه برگزار کردند و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پذیرایی و استقبال مناسبی از زائران و مسافران صورت گرفت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان به فعالیت ١۵ پایگاه هلال‌احمر و امداد و نجات و ٢ پایگاه اطلاع‌رسانی هلال‌احمر در این روزها اشاره کرد و گفت: ٨٨ موکب نیز به زائران خدمات‌رسانی کردند.
کرم‌زاده از انجام ۴۵ بازدید مشترک از تأسیسات گردشگری استان سمنان خبر داد و افزود: در این روزها شکایتی از تأسیسات گردشگری گزارش نشد.
۱۰۵ اقامتگاه بوم‌گردی، ۱۵ هتل و مهمان‌سرا، ۱۴ اقامتگاه‌سنتی، پنج مهمان‌پذیر، پنج مجتمع گردشگری، ۷۹ خانه مسافر، یک هتل‌آپارتمان، ۲ مرکز تفریحی‌سرگرمی، یک اردوگاه، یک متل، ۳۱ دفتر خدمات مسافرتی، ۴۲ رستوران بین‌راهی و  ۱۹ سفره‌خانه سنتی در استان سمنان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha