۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84891366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سالن ورزشی سه هزار نفره شیروان بعد از ۸ سال به بهره‌برداری می‌رسد

بجنورد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: عملیات تکمیل سالن ورزشی سه هزار نفره این شهرستان آغاز و این طرح با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال امسال به بهره برداری می رسد.

مهدی شعبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساخت این سالن ورزشی از سال ۸۹ در زمینی به گستره چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع آغاز شد که تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و به دلیل نبود اعتبار عملیات ساخت آن متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل این طرح با پیگیری های نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت و با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر هیات دولت به استان اجرایی شد.

شعبانی اضافه کرد: مناقصه اجرای این طرح برگزار و فاز اول ساخت آن با ۱۴۰ میلیارد ریال آغاز شده است و با تزریق اعتبار اجرای این طرح تسریع می یابد.

وی گفت: ساخت این مجموعه ورزشی با توجه به جمعیت این شهرستان ضروری است و در صورت احداث آن علاوه بر داشتن مکان ورزشی مناسب بسیاری از مسابقات استانی و کشوری به میزبانی شهرستان برگزار می شود.

 سرانه استاندارد فضای ورزشی کشوری برای هر نفر یک متر مربع است که این سرانه در شیروان نیم متر برای هر نفر است و در صورت ساخت سالن های ورزشی نیمه تمام از جمله این طرح، سرانه به میزان استاندارد خواهد رسید.  

شهرستان شیروان دارای ۳۲ باب اماکن ورزشی و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته است.

این شهرستان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha