۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 1571
کد خبر: 84892196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۴۰ نفر ارزیاب کار نظارت بر اجرای پروژه مهر کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارند

یاسوج- ایرنا- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ نفر ارزیاب استانی از ۱۳ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش ،کار نظارت بر اجرای پروژه مهر را در استان انجام می دهند.

به گزارش ایرنا، محمد جمالی آرند روز سه شنبه در نشست توجیهی ارزیابان استانی پروژه  مهر اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فعالیت ارزیابان در شهرستان‌های کهگیلویه ، گچساران و بویراحمد به مدت سه روز و در دیگر مناطق کم جمعیت، ۲ روز طول می کشد .

وی ادامه داد: پروژه مهر نماد فعالیت های آموزش و پرورش برای بازگشایی باشکوه مدارس  است‌ که‌ با حضور ارزیابان وزارتی و استانی تا قبل از بازگشایی مدارس در شهرستان ها و مناطق رصد می شود.

جمالی آرند از ارزیابان استانی خواست کار ارزیابی از پروژه مهر در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان را با دقت انجام دهند .

وی  بر ضرورت انجام برنامه های نظارتی بر فعالیت های بازگشایی مدارس تاکیدکرد و گفت: هدف از اجرای برنامه‌ی اعزام ارزیابان به مناطق و نواحی رصد کاستی ها و موانع موجود در مدارس مناطق و نواحی و احصا و شناسایی آنها و اقدام در راستای رفع آن موانع تا زمان بازگشایی مدارس است.

وی بهینه سازی فضاهای آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی ، انتخاب و انتصاب مدیران ، کلاس بندی ، تجهیزات و استفاده صحیح از منابع موجود که باعث بهره وری می شود را به عنوان محورهای شاخص پروژه مهر  عنوان کرد.

جمالی آرند افزود:  بعد از کار ارزیابان استانی و وزارتی ، شهرستان ها و مناطق برتر آموزش وپرورش در بحث پروژه مهر رتبه بندی و معرفی می شوند .

دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از ورود ناظران وزارتی به استان خبر داد و گفت: ناظران وزارتی نیز با سفر به شهرستان ها ومناطق بجث مهم پروژه مهر را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

جمالی آرند اظهار امیدواری کرد با رصد فعالیتهای پروژه مهر سال تحصیلی باشکوهی را در سطح استان آغاز کنند و دانش آموزان با شور و نشاط روانه کلاس های درس شوند.

۱۷۲هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی این استان مهرماه امسال به مدرسه می روند.۲۰ هزار دانش آموز از این تعداد در پایه اول علم آموزی را آغاز می کنند.

این تعداد دانش آموز در سه هزار و ۱۸ مدرسه متشکل از هفت هزار و ۵۰۰ کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha