نماینده ولی فقیه در مازندران : وحدت و انسجام حول محور ولایت نظام اسلامی را بیمه می‌کند

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : حفظ وحدت و انسجام حول محور ولایت ، نظامی اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن غدیر سپاه مازندران برگزار شد ، دفاع مقدس را « برگی زرین در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی » توصیف کرد و افزود : نقش مردم مازندران در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حرم بر کسی پوشیده نیست و مردم دیار علویان از این آزمون سخت با موفقیت عبور کردند.
وی بر لزوم ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تاکید کرد و اظهار داشـت : رمز بقا و ثبات نظام اسلامی در گرو داشتن وحدت و انسجام ملی و تبعیت از ولایت فقیه است.

امام جمعه ساری گفت : حرکت در مسیر ولایت ، پایبندی به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب ، گام نهادن در مسیر شهدا و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا به یقین نصرت الهی به همراه دارد و نظام اسلامی را از گزند دشمنان در امان نگه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور ، گفت : دشمن از پیشرفت نظام اسلامی عصبانی است و برای سرپوش گذاشتن به مشکلات خود ، آشوب و ناامنی در کشورمان را در دستور کار خود قرار داده است در حالی که مردم با بصیرت ایران اسلامی تا پای جان از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی افزود : از زمان پیروزی انقلاب تاکنون مردم ایران در برابر تمام توطئه‌ها و ناامنی‌هایی که دشمنان در داخل کشورمان ایجاد کردند ، مقاومت و ایستادگی کرده اند و اکنون نیز به بیگانگان اجازه دخالت در امور جاری کشور را نمی دهند.

محمدی لائینی با اشاره به خدمات ارائه شده دولت سیزدهم به مردم ، گفت : جهاد دیپلماسی در دولت سیزدهم نمود عینی یافت و رئیس جمهور با سخنرانی در مقر سازمان ملل، صدای مظلومان را به گوش جهانیان خواهند رساند.

در پایان این آیین علاوه بر رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب مکتوب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی در بخش دفاع مقدس ، از ۱۴ پیشکسوت به نمایندگی از ۶۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس مازندران با اهدای هدایایی تجلیل شد. 

مازندران در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۱۰ هزارو ۴۰۰ شهید را تقدیم نظام اسلامی کرد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha