۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۱۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84894756
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تخصصی کتاب با محور ادبیات پایداری و مقاومت در همدان برپا شد

همدان-ایرنا- مدیر ادبیات اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ‌همدان از برپایی سومین نمایشگاه تخصصی کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس با محوریت ادبیات پایداری و مقاومت در مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس همدان خبر داد.

محمد برخوردار روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کتاب‌ها در این نمایشگاه با ۲۵ درصد تخفیف عرضه می شود اظهار داشت:: موضوعات کتاب‌ها شامل کودک و نوجوان، خاطره و تاریخ شفاهی، مستند روایی و کتاب‌های صوتی است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب ادبیات پایداری و مقاومت در همدان با حضور نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت از ۳۱ شهریور تا هشتم مهر در مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس شهر همدان جهت حضور علاقه‌مندان برپا است.

نمایشگاه تخصصی کتاب با محور ادبیات پایداری و مقاومت در همدان برپا شد

مدیر ادبیات اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ‌همدان گفت: امروز نیازمند ترویج و تقویت فرهنگ کتابخوانی در جامعه هستیم و کتابخوانی باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در بین مردم رایج شود.

برخوردار تصریح کرد: در راستای تربیت نیروهای انقلابی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس چاپ ۱۰۰ عنوان کتاب تا پایان سال با موضوع دفاع مقدس در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی اظهار داشت: در راستای تقویت روحیه انقلابی مردم جامعه باید به صورت منسجم و با استفاده از ابزارها در گسترش فرهنگ دفاع مقدس کوشید و این موضوع را به شیوه های مختلف به نسل جوان انتقال داد.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha