چهار پایگاه ویژه نظارت بر اصناف در اطراف حرم رضوی فعال است

مشهد- ایرنا- مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: چهار پایگاه ویژه نظارت بر عملکرد اصناف و بازرسی از آنها در چهار مسیر منتهی به حرم رضوی با استقرار بازرسان تمامی دستگاههای نظارتی در ایام دهه پایانی ماه صفر فعال شده است.

ناصر شعربافیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده این پایگاهها تحت عنوان پایگاه بازرسی و دریافت شکایات مردمی دارای تابلو هستند.

وی ادامه داد: در این پایگاه‌ها، نمایندگان سازمان بازرسی، اصناف، سازمان صنعت ،معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و بسیج مستقر هستند.

مدیرنظارت و بازرسی محصولات جهاد کشاورزی گفت: علاوه بر این شمار در محل اتحادیه مهمانپذیرها در خیابان بهجت، اتحادیه زعفران در خیابان دانش و اتحادیه گلدوزان در خیابان توسی نیز پایگاههای بازرسی و دریافت شکایات ایجاد شده و مشغول ارائه خدمت هستند.

شعربافیان با بیان این که پایگاه اصلی نظارت و بازرسی بر بازار نیز در محل جهاد کشاورزی مشهد به عنوان پایگاه ستادی برپا شده است ادامه داد: با فراخوان انجام شده از تمام بخشهای جهاد کشاورزی،تمامی بخشها به کمک نظارت و بازرسی آمده‌اند و در قالب تیمهای بازرسی ساماندهی شده‌اند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۰ تیم بازرسی جهاد کشاورزی به استعداد هر تیم هشت نفر در مشهد فعال است.

مدیرنظارت و بازرسی محصولات جهاد کشاورزی گفت: تمام سعی نیروها بر رسیدگی سریع و بلافاصله به شکایات مردمی است تا منجر به رضایت و برگشت وجه اضافه دریافتی به زائر و مجاور شود.

شعربافیان افزود: تمامی تخلفات واحدهای اقتصادی به صورت تنظیم پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

پیش بینی شده بین ۶ تا هشت میلیون زائر در ایام دهه پایانی ماه صفر به مشهد الرضا(ع) سفر کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha