نیروهای انقلابی صحنه را خالی نگذارند

اردبیل - ایرنا - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نیروهای انقلابی نباید صحنه را خالی کنند و در حوزه جهاد تبیین نیز فعال‌تر از گذشته باشند.

به گزارش ایرنا از دانشگاه محقق اردبیلی، عبدالله حسنی روز شنبه در مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با شهدای گمنام اردبیل اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی بارها از نظام ضربه خورده و تمام نقشه‌هایشان شکست‌ خورده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از دین، اسلام و مکتب می‌ترسند، تشریح کرد: دشمن به دنبال حذف دین و اسلامیت است و نیاز است با تمام توان در این زمینه وارد عمل شویم.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی هم در این مراسم گفت: آرامش و آسایش خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید نتیجه این آسایش و آرامش اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

اسماعیل چمنی افزود: امروز در گلزار شهدای گمنام جمع شده‌ایم تا ضمن تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های آنها، از روح و روان شهدا برای انجام بهتر وظایف خود طلب استمداد کنیم.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید هم به وظایف خود آگاه باشیم و هم به نحو احسن به وظایف خود عمل کنیم، اظهار کرد: انتظار می‌رود که بااخلاق مداری، دلسوزی و متعهدانه به وظایف خود عمل کنیم.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از قبل برای ایجاد توطئه در کشور برنامه‌ریزی کرده بودند و دنبال ضربه‌زدن به کشور هستند و باید در این زمینه بسیار هوشیار بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha