اعزام ۲۲ ورزشکار به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: ۲۲ ورزشکار شامل ۹ دختر و ۱۳ پسر به پیکارهای دوومیدانی‌ قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت اعزام خواهند شد.

هاشم صیامی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: سه هفته قبل، مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را در تهران برگزار کردیم و رکوردهای نفرات برتر در لیگ نوجوانان نیز برای این مسابقات هم مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: فدراسیون توجه ویژه‌ای به رده پایه دارد و تلاش ما این است تا در این رده‌ها برنامه‌ریزی جامعی داشته باشیم. در این مدت توانستیم لیگ رده‌های پایه را برگزار کنیم و از طرفی ۲۲ وزشکار شامل ۹ دختر و ۱۳ پسر راهی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که روزهای ۱۹ تا ۲۵ مهر در کویت برگزار می‌شود، خواهند شد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: حضور در مسابقات بین‌المللی در رشته‌های دوومیدانی انگیزه مضاعفی را برای این رده‌ها ایجاد می‌کند و می‌توانیم در آینده دوومیدانی‌کاران خوبی را به تیم ملی بزرگسالان معرفی کنیم.

صیامی تصریح کرد: لیگ باشگاه‌های کشور در رده  بزرگسالان را برگزار کردیم و ورزشکاران در فصل استراحت هستند. کمیته پرش‌ها، پرتاب‌ها و دوهای نیمه استقامت در تلاش هستند تا برنامه‌های لازم را برای حضور موثر دوومیدانی‌کاران در رقابت‌های پیش رو مهیا کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha