پیگیری مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری از برنامه‌های اولویت‌دار بنیاد شهید است

اراک - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری از برنامه‌های اولویت دار این نهاد انقلابی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، افزود: سفرهای استانی فرصتی مناسب برای با مردم بودن و آشنایی هرچه بیشتر با دغدغه‌ها و مشکلات مردم به خصوص جامعه ایثارگری است.

وی ادامه داد: خانواده شهدا دلسوزان واقعی نظام اسلامی هستند و مسئولان بنیاد شهید در راستای شنیدن حرف‌ها و حل مشکلات همواره با این قشر دیدار و گفت و گو می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: وظیفه ما پاسخ به نیازهای خانواده شهدا و ایثارگران است و از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات و تحقق خواسته‌های این قشر استفاده می‌شود. 

استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: دولت سیزدهم با مشکلات قدیمی فراوانی روبه رو بوده و در حوزه ایثارگری نیز با این مشکلات مواجه است.

«فرزاد مخلص الائمه » افزود: مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند مسائل و مشکلات را با همدلی بیشتری برطرف کنند.

وی با یادآوری برگزاری اجلاسیه شهرستان فراهان در شهر تلخاب ادامه داد: تلخاب از جمله شهرهای استان مرکزی است که به تناسب جمعیت، شمار قابل توجهی شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha