۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84900538
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت بجنورد: مسوولان زوایای فتنه‌های اخیر را واکاوی کنند

بجنورد- ایرنا- امام جمعه موقت بجنورد گفت: مسوولان به اغتشاشات اخیر نگاه ویژه ای داشته باشند و تمامی زوایای آن را واکاوی و آسیب شناسی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا براتی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: اغتشاشات و فتنه های روزهای اخیر مستلزم هوشیاری و آگاهی است و مسوولان باید با همفکری یکدیگر این موضوع را آسیب شناسی کنند.

وی افزود: مردم به ویژه جوانان و نوجوانان مطالباتی از جمله مسکن و ازدواج دارند که باید این مشکلات بررسی و برطرف شود.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال فرصت برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی است و این بار با نشانه گرفتن احساسات قشر جوان و نوجوان وارد عمل شد و احساسات زنان و دختران ما را برانگیخت و اعتراضات این گروه ها تبدیل به اغتشاشات شد.

وی بیان کرد: بخشی از آموزش قشر جوان بر عهده آموزش و پرورش است و معلمان در این زمینه رسالت سنگینی دارند و باید این قشر فعال را از فتنه های دشمنان آگاه کنند.

براتی زاده افزود: خانواده ها نیز در تربیت فرزندان خود کوشا باشند و در این راستا آگاهسازی کنند چرا که دشمن هر لحظه در کمین است و از هر فرصتی استفاده می کند.

وی عنوان کرد: اعتراض و مطالبه گری حق مردم است ولی دشمن آن را بعنوان یک جنگ روانی مدیریت می کند و همیشه در پی فتنه و ناآرامی است.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه سخنانش به سفر اخیر رییس جمهور به نیویورک اشاره کرد و گفت: رییس جمهور در صحن سازمان ملل با بالا بردن تصویر سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" نشان داد که ایران محور مقاومت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha