۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84900963
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

آتش نشانان همدان هزار و ۶۳۹ عملیات انجام دادند

همدان- ایرنا- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در ۶ ماهه نخست سال با انجام هزار و ۶۳۹ عملیات اطفای حریق، امداد و نجات و احتیاط حریق و حوادث، ۷۵۹ نفر را نجات دادند.

«سید صادق پورسینا» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست سال جاری تعداد ۷۵ هزار و ۵۷۳ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده اعلام کرد که از این تعداد هزار و ۹۴۴ مورد منجر به عملیات، چهار هزار و ۸۲ مورد راهنمایی و مشاوره، هشت هزار و ۴۳۸ تماس اشتباه و سه مورد اعلام حریق کذب و ۶۱ هزار و ۱۰۶ مورد ایجاد مزاحمت بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: هزار و ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات در این مدت زمان انجام شده است که از مجموع این عملیات ها هزار و ۸۳ مورد مربوط به عملیات های اطفای حریق است. 

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: موقعیت ۸۰۰ مورد از عملیات های اطفا حریق و ۹۹۶ مورد از عملیات های امداد نجات در محدوده خدماتی شهر همدان و ۱۰ عملیات خارج از آن بوده است و نحوه بروز ۱۸۱ حادثه آتش سوزی عمدی، ۵۹۴ مورد غیر عمدی و ۲۶ مورد نیازمند کارشناسی است. 

پورسینا با اشاره به اینکه در این مدت ۲۴ نفر در حوادث آتش سوزی و امداد و نجات مصدوم و یک نفر از شهروندان نیز فوت شده اند تصریح کرد: آتش نشانان در ۶ ماه گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگی ۷۵۹ نفر را در عملیات های مختلف نجات داده اند.

وی اظهار داشت: هشت هزار و ۴۴ نفر ساعت دوره آموزشی و ۲۸۴ مورد پایش سطح ایمنی اماکن مختلف در این مدت برگزار شده است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان دارای ۱۰ ایستگاه عملیاتی فعال با ۲۰۱ نیروی عملیاتی و اداری است که به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha