۷۱میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی در لرستان پرداخت شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۷۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان از شهریورماه سال گذشته تاکنون به متقاضیان مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.

"علی جهانی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تسهیلات ارزان قیمت به یکهزار و ۱۵۰ طرح مستقل و پشتیبان پرداخت شده است که با بهره برداری از این طرح ها، بیش از سه هزار فرصت شغلی در استان فراهم خواهد شد.

وی ایجاد مشاغل خرد و خانگی را یکی از مزیت های امرار معاش و اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: سایت مشاغل خانگی با بیش از ۳۰۰ رسته شغلی باز است و متقاضیان استفاده از این تسهیلات می توانند به سایت مورد نظر مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند .

وی گفت: از مجموع طرح های معرفی شده طی یک سال اخیر، نیمه نخست امسال یکهزار و ۳۰۷ طرح مستقل و پشتیبان مشاغل  با مبلغ ۶۵ میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده اند که تاکنون برای ۴۶۸ طرح با مبلغ ۲۳ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان، پرداخت توسط بانک های عامل استان صورت گرفته و ۷۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

جهانی ادامه داد: چهار هزار و ۹۸۹ مجوز مشاغل خانگی نیز طی ۶ ماهه امسال در استان صادر شده که از این تعداد، چهار هزار و ۲۲ مجوز بصورت مستقل، ۹۵۲ مجوز بصورت پشتیبان و ۱۵ طرح تعاونی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha