۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84903112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بیرجند: مشکلات موجود حاصل کم‌کاری گذشته است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: مشکلات موجود حاصل کم‌کاری گذشته است و مسوولان در هر جایگاهی باید به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" روز دوشنبه در دیدار "علی خطیبی" معاون اداری و مالی و مدیریت منابع  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید معتقد باشیم که امور دست خداست و این بدان معناست آنچه از امکانات مادی و معنوی که در اختیار ما است را در وظیفه خود کوتاهی نکنیم و بدانیم اگر کار بندگی درست انجام شود، خداوند در کار خدایی کم نخواهد آورد.

وی افزود: در دوران انقلاب اسلامی بارها دیده‌ایم که هر جایی وظیفه خود را انجام دادیم، باقی آن را خدا درست کرده اما مشکلات موجود حاصل کم‌کاری گذشته است و امروز دولت مردمی همه تلاش خود را برای حل مشکلات انجام می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنی و فتنه‌های دشمن هر روز در حال انجام است و در همه این فتنه‌ها جمهوری اسلامی پیروز میدان است چرا که در میان مسوولان کسانی هستند که به وظیفه خود عمل می‌کنند.

وی یادآور شد: توکل نیز بدین معناست که که انسان به وظیفه انسانی و بندگی خود عمل کند و مطمئن باشد بقیه اش را خدا کم نمی‌گذارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: چشم و چراغ جامعه اسلامی و انسانی پیشوایان علمی هستند و انسان به گونه‌ای آفریده شده که از صفر تا صد را باید با علم انجام دهد.

وی گفت: پیشوایان علمی بسیار ارزشمند هستند و با همه تحریم‌ها، دانشمندان کشور در بخش‌های مختلف امروز در بسیاری از موارد در ردیف کشورهای برتر جهان قرار گرفته‌اند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای افتتاح و بازدید طرح‌های عمرانی حوزه دانشگاه به خراسان جنوبی سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha