استاندار آذربایجان غربی: تجاری سازی مبادی مرزی از اولویت‌های استان است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های اقتصادی و تجاری گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های استان تجاری سازی مبادی مرزی است.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی افزود: در کنار تجاری سازی، تلاش برای رونق تردد از مرزها، ظرفیت تردد و تجارت مرزی نیز باید افزایش یابد.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی بلندمدت جهت توسعه مبادی و پایانه‌های مرزی استان، اظهار کرد: با نیازسنجی کامل و فراهم سازی زیرساخت‌ها، برخی معابر در مرزهای استان جهت رونق تجارت خرد مرزی بازگشایی می‌شود.

معتمدیان بخش مهمی از مشکلات استان را برخی اموری دانست که در راه انجام کارها مانع ایجاد می‌کند و ادامه داد: اقدامات دولت باید برای مردم ملموس باشد چون در قبال رفع مشکلات مردم و توسعه استان مسوول هستیم

وی با بیان اینکه منافع بلندمدت کشور در توسعه مبادی و پایانه‌های مرزی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: مدیران با رفتاری انقلابی و مدیریت زمان در تامین زیرساخت‌ها و توسعه مرزهای استان، عزمی راسخ برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌غربی اهتمام جدی مدیران استانی جهت رفع موانع توسعه را نیز ضروری دانست و اضافه کرد: مانع تراشی و فرصت سوزی برخی از دستگاه‌ها در مسیر توسعه و فعال سازی مرزهای استان پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر تسریع روند آماده سازی زیرساخت‌های توسعه مبادی مرزی و راه‌های مواصلاتی یادآور شد: همه باید برای تسریع در امور اجرایی و بهبود وضعیت این حوزه تلاش کرده و پای کار باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha