۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند

مشهد- ایرنا- رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۲۵ نفر است.

دکتر محمد پهلوان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شناسایی شده‌ همچنین در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه ثبت و گزارش نشده است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک میلیون و ۹۲۰ هزار و ۷۴۰ تست آزمایشگاهی در این مجموعه انجام شده و ۵۲۹ هزار و ۵۶۹ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده اند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۵۰ هزار و ۲۱ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۴ هزار و ۴۴۸ تن رسیده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۸۹ هزار و ۴۳۴ دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۶۳۲ دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۲۰۱ دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا در کشور تزریق شده و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۲۶۷ دُز رسیده است.

هم اینک ۱۶ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۲۰۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۲ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز  قرار ندارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha