پرونده چهار شهید سلامت خراسان رضوی در کمیته ملی به تایید رسید

مشهد- ایرنا- مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین پیگیری‌های صورت گرفته با تایید چهار پرونده جدید، تعداد شهدای سلامت استان خراسان رضوی به ۲۵ نفر رسید.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر سید روح‌الله هاشمی‌نژاد افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و بررسی مستندات پرونده های جانباختگان سلامت، هم اکنون پرونده ۲۵ نفر به عنوان شهید خدمت تایید شده است.

وی با اشاره به الزام انطباق مدارک و مستندات جانباختگان سلامت با آیین نامه کشوری ادامه داد: در این مدت، تمامی اعضای کارگروه استانی و کارشناسان مربوطه، به منظور پرهیز از هر گونه تضییع حقوق جانباختگان سلامت و خانواده های محترم آنان، به صورت مستمر نسبت به جمع آوری مستندات لازم از بخش های مختلف، تکمیل پرونده، ارسال به کمیته ملی مستقر در وزارت بهداشت و رفع نواقص اعلام شده اقدام کردند.

مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به رسالت دفتر امور ایثارگران دانشگاه و تاکید رییس دانشگاه، پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات خانواده‌های شهدای مدافع سلامت دانشگاه در بخش‌های مختلف، با جدیت دنبال می‌شود.

هاشمی‌نژاد افزود: امیدواریم با کاهش آمار بیماران مبتلا به ویروس کووید-۱۹، به زودی شاهد پایان همه گیری بیماری کرونا در کشور باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha