۱۳ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۳
کد خبرنگار: 1254
کد خبر: 84904903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهالی ولایی شمیرانات با شعار" زن، حجاب، امنیت" اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

تهران - ایرنا- اهالی ولایتمدار شهرستان شمیرانات به منظور محکومیت اغتشاشات اخیر، عصر امروز/چهارشنبه/ همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، مسیر میدان تجریش تا میدان چیذر را با شعارهایی از جمله "زن، حجاب، امنیت، این است شعار ملت" راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی یاران‌ مهدی(عج) یاوران رهبری، در حالی برگزار شد که اهالی شهیدپرور شمیرانات چند شب شاهد بروز آشوب‌گری منافقان و برهم ریختن آسایش خود با بوق‌های ممتد برخی خودروها در تعدادی از محلات شمال پایتخت بودند.

اهالی ولایی شمیرانات با شعار" زن، حجاب، امنیت" اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

امروز مردم فهیم شمیرانات و تهران با شعار "ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمیده"، مسیر تجریش، خیابان شریعتی، بلوار شهید اندرزگو و چیذر را طی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با غریو "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، انزجار خود را بر سر دشمنان و معاندان در داخل و خارج از کشور فریاد زدند.

اهالی ولایی شمیرانات با شعار" زن، حجاب، امنیت" اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه و امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش از جمله مقامات شرکت کننده در این راهپیمایی بودند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی نماز مغرب و عشا را در آستان امامزاده علی اکبر چیذر اقامه کردند و سپس به عزاداری و سوگواری پرداختند.

سخنران این آئین حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی بود.

اهالی ولایی شمیرانات با شعار" زن، حجاب، امنیت" اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

جمعیت چندین هزار نفری امروز در خیابان‌های شمیران، با شعارهای "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده" از کوچک و بزرگ، با سربندهای لبیک یا خامنه‌ای، عکس‌هایی از رهبر معظم انقلاب و شعارهایی نظیر "ای عباس علمدار، خامنه‌ای نگه‌دار" ، "عشق فقط عشق علی، رهبر فقط سید علی" ، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" ، "خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است" ، "ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم" عشق و ارادت خود نسبت به امام خامنه‌ای مدظله العالی و پایبندی‌شان به ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشیدند.

در این میان دسته‌های عزاداری نوای "یابن الحسن برگرد برگرد" را پیوست روضه‌های شهادت امروز کردند و جمعی دیگر با شعار "تا انقلاب مهدی، یک یا علی دیگر" شور ظهور حضرت ولی الله اعظم را در جمعیت تسری دادند. هم‌پیمانانی که امروز با یکدیگر هم‌قدم شدند، به پاس قدردانی از زحمات پلیس که در این روزها نیز بیش‌ از پیش حماسه آفرینان تامین امنیت کشور بودند، شعار "نیروی انتظامی تشکر تشکر" سر دادند و بار دیگر با احترام نظامی و لبخند پرمهر سبزپوشان جان برکف سرزمین‌مان مواجه شدند.

در گوشه‌ای دیگر از این جمعیت، بانوانی که نقش‌آفرینان اصلی راهپیمایی امروز بودند، نوای "حسین حسین شعار ماست، حجاب افتخار ماست" سر می‌دادند و با برافراشتن عکس‌های شهید سلیمانی، سردار بزرگ اسلام که به دنیا اعلام کرد "ما ملت امام حسینیم" بار دیگر سیلی محکمی بر صورت بر سیه‌دلانی زدند که به خیال خامشان می‌توانند با سانسورهای اینستاگرامی، حاج قاسم را از قلب و ذهن ایرانیان و آزادی‌خواهان جهان پاک کنند.

"مرگ بر جاسوس بی‌هویت"، مرگ بر فتنه‌گر" ، "مرگ بر آشوب‌گر" ، مرگ بر منافق" ، "مرگ بر مزدور آمریکایی" ، "مرگ بر مزدور اسرائیلی" ، "مرگ بر ضد ولایت فقیه" ، "فتنه‌گر بی‌ریشه اینجا دمشق نمیشه" از دیگر شعارهای این جمعیت پرشعور و شور بود که خواستند بار دیگر با حماسه حضور به دشمنان و تجزیه‌طلبان ثابت کنند، نقشه‌های‌شان برای این نظام مقدس همواره نقش بر آب خواهد شد.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک تهران)، لواسانات و رودبارقصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha