اکبرپور: حمایتِ غلط از داوران بدترین کار است/ روند استقلال صعودی است

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به جای حمایت‌های غلط از داوران باید واقعیت را گفت و به داوران کمک کرد تا اشتباهات خود را برای آینده برطرف کنند؛ حمایت‌های نابجا باعث خواهد شد تا اشتباهات داوری همچنان ادامه داشته باشد.

علی‌رضا اکبرپور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به اتفاقات داوری رخ داده در جریان بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: اشتباهات داوران برای استقلال به یک عادت تبدیل شده است و متاسفانه هر هفته، شکل بدتری به خود می‌گیرد.

وی افزود: اینکه پنالتی صد درصد برای استقلال گرفته نشد یک طرف و حمایت‌های اشتباه از داوران از طرف دیگر برای هیچکس قابل پذیرش نیست.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به جای حمایت‌های غلط از داوران باید واقعیت را گفت و به داوران کمک کرد تا اشتباهات خود را برای آینده برطرف کنند، به طور حتم حمایت‌های نابجا باعث خواهد شد تا این اشتباهات همچنان ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: استقلال نسبت به گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته است و در چند بازی اخیر شاهد آن هستیم علاوه بر اینکه زیبا بازی می‌کند به یک هارمونی لازم نیز دست یافته است.

اکبرپور تاکید کرد: مهم‌ترین نکته مثبت استقلال در ۲ بازی اخیر این بوده است که بازیکنان خطر میانی رو به جلو بازی می‌کنند و میزان دوندگی آنها بالاست، در بازی با فولاد دوندگی، جنگندگیِ بازیکنان میانی آبی‌پوشان باعث شد تا خط هافبک قدرتمند فولاد از کار بیفتد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: بازی با ذوب‌آهن اگرچه برای استقلال سخت است و باید در خانه حریف برای رسیدن به پیروزی تلاش مضاعفی انجام داد اما بازیکنان استقلال که در ایران از بهترین‌ها هستند این ظرفیت را دارند که سه امتیاز بازی را به ارمغان آورند.

تیم فوتبال استقلال در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه (۲۲ مهر) در اصفهان میهمان ذوب‌آهن خواهد بود. این دیدار ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha