فضای مجازی برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن مدیریت شود

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: فضای مجازی برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن باید مدیریت شود تا آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز دوشنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر دشمن بیشترین بهره را از فضای مجازی برد به گونه ای که با وارونه جلوه دادن حقایق، نوجونان و جوانان را علیه ارزش های اسلامی تحریک کرد.

وی افزود: دشمنان با هجمه های فرهنگی گسترده در فضای مجازی سعی در باطل کردن حقایق مذهبی و ناموفق نشان دادن نظام اسلامی را داشتند.

حجت الاسلام نوری یادآور شد: برای جلوگیری از تکرار این حوادث باید فضای مجازی کنترل و تمامی دستگاه های فرهنگی پای کار باشند.

وی افزود: همچنین خانواده ها نیز باید مراقب فرزندان خود باشند زیرا که نوجوانان اوقات زیادی را در فضاهای مجازی سپری می کنند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: در شرایط کنونی باید همه مردم هوشیار باشند چون که دشمن به هر بهانه ای سعی دارد تا نظم، آرامش و امنیت کشور را بر هم بزند و روند توسعه کشور را متوقف کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به حملات هدفمند دشمن به ارزش های اسلامی، گفت: با وجود تمامی دسیسه ها، مردم ایران دیندار هستند و مقابل این رفتارها ایستادگی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha