به گزارش ایرنا، محمود لیایی روز دوشنبه در دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: این شرکت برای اجرای خدمات هوشمند ۳۰۰ فرصت شناسایی و معرفی شده است که تا کنون ۸۹ ایده در این راستا به شرکت ملی پست ارایه شده است.
وی اضافه کرد: پیش بینی می شود با اجرایی شدن این فرصت ها حدود ۳۰ درصد در هزینه، نیروی انسانی و وقت در دریافت و ارسال مرسوله های پستی در سراسر کشور صرفه جویی شود.
لیایی افزود: توسعه و به روز رسانی تجهیزات از دیگر اهداف این شرکت در کشور است که جزیره کیش به عنوان یکی از نقاط پیشگام بهره گیری از تجهیزات هیبریدی که در این راستا سه دستگاه موتورسیکلت در اختیار قرار گرفته و در صورت ایجاد زیرساخت ها استفاده از این نوع خودروها نیز در دستور کار است.
وی با اشاره به برخی مشکلات گمرکی این جزیره در حوزه ارسال مرسولات پستی یادآور شد: مقرر شده در این راستا جلسه سه جانبه بین شرکت ملی پست، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و گمرک جمهوری اسلامی برای رفع این مشکلات برگزار شود.
یاسر شاهپیری معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این ارتباط گفت: این سازمان در راستای رفع مشکلات اداره پست جزیره برای ارایه خدمات مطلوب تر به کیشوندان حمایت های لازم را از این اداره انجام خواهد داد.
وی همچنین با تاکید بر تشکیل موزه یا نمایشگاه تمبر در این جزیره پیشنهاد کرد: این نمایشگاه مب تواند با پیوست فرهنگی و ایده ای نوآورانه و خلاقانه همراه با استفاده از تجارب موزه های جدید جهانی ایجاد شود.
نظر شما