مقام یمنی: سامانه‌های دفاعی اسرائیل، امارات را حفظ نخواهد کرد

تهران- ایرنا- عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب گفت که پدافند هوایی رژیم صهیونیستی که امارات آن را خریداری کرده است، در صورت ادامه حمله کشورهای متجاوز و محاصره کشورما، نخواهد توانست دولت ابوظبی را حفظ کند.

به گزارش ایرنا، علی القحوم در توئیتی نوشت: با وجود پدافندهای هوایی اسرائیل و هرچه حمایت آمریکا از کشورهای متجاوز وجود داشته باشد، یمن قادر است متجاوزان را هدف قرار دهد.

سخنان القحوم پس از آن بیان می شود که روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا از خرید سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی توسط امارات متحده عربی و بحرین خبر داد.

این روزنامه آمریکایی فاش کرد که امارات و بحرین پس از امضای قراردادهای عادی‌سازی روابط با  رژیم اسرائیل، سامانه‌های پدافند هوایی را از تل‌آویو خریداری کرده‌اند.

 روزنامه وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه  اعلام کرد که شرکت‌های اسلحه‌سازی اسرائیل بیش از ۳ میلیارد دلار معامله با امارات، بحرین و مغرب  منعقد کرده‌اند.

بر اساس گزارش روزنامه مذکور، پیمانکاران نظامی اسرائیل توافق‌نامه‌هایی را برای ارائه سامانه‌های پدافند هوایی پیشرفته با امارات متحده عربی و بحرین امضا کردند. آنها همچنین برای ساخت کارخانه‌های تولید پهپادها در مغرب توافقنامه امضاء کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha