۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 1102
کد خبر: 84909313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۱۰۰ سری نوشت افزار بین دانش‌آموزان نیازمند استان سمنان توزیع شد
عکس تزیینی است

سمنان - ایرنا - رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ سری نوشت افزار به صورت متمرکز به وسیله بسیج سازندگی استان در بین دانش آموزان نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی کاشفی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بر پایه فرمایش رهبر معظم انقلاب، مواسات، همدلی و کمک مومنانه از نرم‌افزارهای مهم جامعه و ذیل مردم‌سالاری اسلامی است و باید همواره کمک‌رسانی به نیازمندان مورد توجه باشد.

وی با اشاره به تلاش سپاه و بسیج برای خدمت‌رسانی و اجرای نهضت کمک‌مومنانه در استان سمنان، اظهار داشت: ارزش هر سری از نوشت‌افزارهای توزیع شده افزون بر ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

وی  خاطر نشان کرد: هر سری نوشت افزار شامل کیف، مداد، خودکار، دفتر، مدادرنگی، و سایر اقلام مورد نیاز برای دانش آموزان بوده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: بسته‌های نوشت افزار به همت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم و کم برخودار توزیع شده است.

وی با بیان اینکه روند توزیع نوشت افزار توسط سپاه و بسیج از شهریور ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، افزود: امروز خدمت به نیازمندان  برای بسیج سازدنگی از اولویت به ماموریت تبدیل شده که از همه توان و ظرفیت برای تحقق آن استفاده خواهد شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد: بسیج به عنوان پیش قراول ملت با اجرای نهضت کمک مومنانه در این میدان نقش‌آفرینی می‌کند و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی نهضت خدمات مومنانه را به پیش خواهد برد.

۱۳۲ هزار دانش‌آموز استان سمنان اول مهر به ورود به مدارس، سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ را آغاز کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha