۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84911055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار اصفهان: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم شده است، خاطرنشان کرد: رویکرد رییس جمهور حضور در جمع مردم و پیگیری مشکلات و دغدغه‌هایی است که سال ها زمین مانده و مردم از وجود این مشکلات رنج می برند.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی شب چهارشنبه در جریان چهاردهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان فریدونشهر؛ در جمع اهالی روستای مصیر اظهار داشت: مسیری که دولت سیزدهم در پیش گرفته؛ برآمده از همان امیدهایی است که در کنار یکدیگر جمع شد و حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی را بعنوان رییس جمهور منتخب مردم برگزید.

وی با اشاره به اینکه محرومان جامعه به دولت سیزدهم چشم امید بسته اند، افزود: حضور دولت در مناطق محروم پررنگ تر از مناطق مرفه نشین است و تلاش می‌کند موجبات رضایت مردم را در گوشه گوشه کشور فراهم کند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مناطق محروم شده است، خاطرنشان کرد: رویکرد رییس جمهور حضور در جمع مردم و پیگیری مشکلات و دغدغه‌هایی است که سال ها زمین مانده و مردم از وجود این مشکلات رنج می برند.

وی گفت: رییس جمهور  از نزدیک با مردم در تعامل هستند و بی وقفه به اقصی نقاط کشور سفر می کنند.
مرتضوی رویکرد دولت را رسیدگی به حال مردم و کاهش مشکلات عنوان کرد و گفت: مدیران استان مجاهدانه وارد اردوی کاری شده اند و تا زمانی که در مسوولیت خود هستند پر تلاش برای رفع دغدغه ها و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.  
وی ادامه داد: مردم ما در ۴۴ سال گذشته کاری کردند که عده ای در دنیا با رهنمودهای یک فقیه عالم و دانا حول محور اهل بیت (ع) جمع شدند و جمهوری اسلامی ایران را به یک الگوی موفق در تمام دنیا تبدیل کردند.
استاندار اصفهان رشد کشور در عرصه های مختلف را از ثمرات جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز ما درصدد رشد گردشگری سلامت در کشور هستیم چرا که تعداد قابل توجهی گردشگر برای استفاده از ظرفیت درمان به کشور ما سفر می کند و این در حالی است که زمانی در کشور کمبود نیروی متخصص پزشکی وجود داشت اما به جایگاهی از علم و تخصص رسیده ایم که گردشگران برای روند درمان خود ایران اسلامی را انتخاب می کنند.
مرتضوی ادامه داد: از شما می خواهیم نیمه پر لیوان را ببینید اما توجه به نیمه خالی لیوان از وظایف ماست؛ تا با کمک مردم مشکلات را به حداقل برسانیم. بدون شک با همتی که دولت سیزدهم دارد به این مهم دست خواهیم یافت.
وی بیان کرد: سفرهای شهرستانی یک روزه هستند اما به دلیل محرومیت هایی که در شهرستان فریدونشهر باعث آزار مردم شده است؛ برای این سفر دو روز را در نظر گرفته ایم. پس از اتمام سفر یک تیم قوی مصوبات سفر را پیگیری خواهد کرد تا به نتایج مطلوب که رضایت مردم است، برسیم.

در ادامه این سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به روستای کلوسه وارد شد و در جمع اهالی این روستا بیان کرد: در سفرهای شهرستانی سعی می شود برای مشکلاتی که مردم شهرستان را درگیر کرده است راهکارهای مناسب و کارشناسی شده اندیشیده و اجرا شود؛ اکنون نیز برای پیگیری دغدغه‌ها و کاهش حداقلی مشکلات به شهرستان فریدونشهر سفر و بازدیدهای میدانی را از بخش پشتکوه این شهرستان آغاز کرده‌ایم.
وی ادامه داد: در جلسه ای با بنیاد مسکن استان اصفهان ضمن مطرح نمودن مشکلات اهالی این روستا راه حل هایی را خواهیم یافت تا دغدغه اهالی روستای کلوسه که اکثرا در حوزه عمرانی است به حداقل برسد.
استاندار اصفهان با اشاره به احصای مشکلات شهرستان فریدونشهر پیش از برگزاری این سفر شهرستانی، عنوان کرد: بخشی از پیگیری های ما در این سفر به وعده هایی اختصاص می یابد که در گذشته توسط دستگاه های اجرایی داده اما عملیاتی نشده است؛ لذا در رفع مشکلات اهالی پشتکوه فریدونشهر بسیار مصمم هستیم.
روستای کلوسه در غربی ترین نقطه جغرافیایی شهرستان فریدونشهر ‌در دامنه های کوهستانی واقع شده است. 
هفت روستای کلوسه، وستگان، کاهگان بالا، کاهگان پایین، کاهگانک، دورک و وزوه در محدوده پشتکوه دوم فریدونشهر واقع شده‌اند.

استاندار اصفهان: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد

به گزارش ایرنا ، استاندار اصفهان در جریان چهاردهمین سفر کاروان خدمت دولت مردمی به شهرستان فریدونشهر سفر کرده است؛ در ابتدای حضور خود در این شهرستان از محور کیوارستان بازدید و نسبت به تکمیل و بهره برداری از این محور تأکید کرد.
محور جدید پشتکوه شامل سه فاز است؛ فاز نخست آن با طول شش هزار و ۴۰۰ متر از ابتدای کیوارستان شروع و به پل چغاگلی ختم می شود. با احداث این محور گردنه کیوارستان حذف می شود و رفت و آمد اهالی را تسهیل خواهد کرد.
جاده ای که در حال حاضر مورد استفاده اهالی قرار گرفته با نخستین بارش های پاییزی مسدود و تا فصل بهار امکان استفاده از آن وجود ندارد که همین موضوع بر زندگی و رفت و آمد مردم چندین روستا اثر گذاشته است.
مرحله نخست محور جدید پشتکوه پیشرفت ۸۰ درصدی داشته و با حمایت های دولت تا کمتر از سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. گروه جهادی شهید جواد محمدی و تیپ ۴۰ مهندسی صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه مسئولیت ساخت این محور را برعهده گرفته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha