۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84911206
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۳ قصه‌گوی گیلان به رقابت منطقه‌ای راه یافتند

۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبر: 84911206
۱۳ قصه‌گوی گیلان به رقابت منطقه‌ای راه یافتند

رشت - ایرنا - ۱۳ قصه‌گوی گیلانی با برگزاری مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دراستان برای رقابت در مرحله منطقه‌ای این جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم اختتامیه این جشنواره که امروز "پنجشنبه" برگزار شد، در بخش ملی نوجوان مهنا مرادی از رضوانشهر، یکتا رحمتی از مرکز کانون پرورش فکری رشت و عسل شیرین‌پور از مرکز رشت به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش آیینی _ سنتی نوجوان نیز پریا طاهری از شهرستان لاهیجان در جایگاه اول قرار گرفت، ملیکا رهبر از مرکز رشت دوم شد و هلیا میرزاخانیان از بندرانزلی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش ملی بزرگسالان نیز سمیه رنجبر از سیاهکل، زینب یعقوبی از املش و فاطمه نصیر از لشت‌نشاء به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و در بخش آیینی _ سنتی بزرگسالان نیز فاطمه زارعی از رودبار اول شد، امیر تنها از لاهیجان جایگاه دوم را بدست آورد ضمن اینکه این مرحله عنوان سوم نداشت.

در بخش مادربزرگ ها و پدربزرگ ها نیز که تنها یک سهمیه بود، جواد اصغری از رشت برتر شد ضمن اینکه در بخش قصه گویی با زبان اشاره نیز متین حسنی از فومن برگزیده شد.

همچنین ۱۳ قصه‌گوی مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شایسته تقدیر شدند.

مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی ۲ روز گذشته همزمان با هفته ملی کودک با شعار قصه، صدای زندگی با رقابت ۷۵ قصه‌گوی راه یافته به این دوره در بخش‌های ملی نوجوانان، بزرگسالان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، نقش آیینی- سنتی نوجوانان، آیینی- سنتی بزرگسالان و قصه‌گویی به زبان اشاره برگزار شد.

۱۶ تا ۲۲ مهرماه به عنوان هفته کودک با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" نام‌گذاری شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha