۲۶۲ سری جهیزیه و ۲ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان مازندران توزیع شد

ساری - ایرنا - ۲۶۲ سری جهیزیه و ۲ هزار سبد معیشتی عصر پنج شنبه در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین نوعروسان و نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران روز پنجشنبه در آیین اجرای رزمایش مواسات و همدلی که در محل مصلای نمازجمعه ساری برگزار شد، گفت: همسو با اجرای این رزمایش، ۲۶۲ سری جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی. تلویزیون "ال ای دی" و جاروبرقی بین نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان توزیع شد. 

حجت الاسلام بشیر عالیشاه همچنین از توزیع ۲ هزار سبد معیشتی شامل برنج، روغن ، رب گوجه فرنگی، نخود، لوبیا و عدس در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی بین نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد مازندران خبر داد.

۲۶۲ سری جهیزیه و ۲ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان مازندران توزیع شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران

وی ادامه داد: همچنین در قالب این رزمایش، هفت هزار و ۷۰۰ سری لوازم التحریر تهیه و به مرور بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران، میزان اعتبار هزینه شده برای خرید و تامین این اقلام را ۱۵۴ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال ذکر کرد. 

۲۶۲ سری جهیزیه و ۲ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان مازندران توزیع شد
آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری 

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری نیز در این مراسم گفت: ملت مسلمان ایران چه در سایه دفاع از حرم و چه در سایه کمک و دستگیری از نیازمندان بی همتا هستند و این مایه خوشحالی بنیانگذار دین شریعت اسلام پیامبر اکرم (ص) است.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی افزود: در سایه اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی و به برکت خداوند متعال، نظام اسلامی در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان در امان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha