۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۳۵
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84911503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت‌نفت آبادان از میهمان خود سپاهان اصفهان شکست خورد

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفت نهم لیگ برتر جام خلیج فارس با نتیجه ۲ بر صفر در مقابل میهمان خود سپاهان اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر شکست

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاگردان فیروز کریمی در حالی در ورزشگاه تختی آبادان به میدان رفتند که از هشت بازی گذشته خود فقط پنج امتیاز کسب کرده و در آخرین پله جدول رده بندی قرار داشتند.

از طرفی دیگر تیم فوتبال سپاهان با ۱۲ امتیاز در رتبه چهار جدول قرار داشتند و هر ۲ تیم برای موقعیت بهتر در جدول به دنبال سه امتیاز بازی بودند.

در نیمه اول هر ۲ تیم حملاتی را بر روی دروازه‌های همدیگر تدارک دیدند که هیچکدام از آنها به نتیجه نرسید و ۲ تیم با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن رفتند. 

در نیمه دوم صنعت‌نفت آبادان به حضور طالب ریکانی و احمد شریعت‌زاده سعی در کنترل زمین و بازی را داشت اما این تیم سپاهان اصفهان بود که در دقیقه ۶۶ با پاس عرضی فرشاد احمدزاده توسط مسعود ریگی به گل دست رسید.

در ادامه بازی یاران کریمی سعی داشتند که نتیجه را به تساوی بکشند ولی این سپاهان اصفهان بود که دروازه صنعت‌نفت تهدید کرد و فرصت زدن گل‌های بیشتر را داشت.

در دقیقه ۹۴ وقت اضافه محمد علی‌نژاد با فرار از خط میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دومین گل تیم سپاهان را به ثمر رساند.

فرزین گروسیان، امیرحسین فرهادی، محمد طیبی، میثم تهیدست، حسین ساکی، رحیم آلوغبیش، حکیم نصاری، فاخر تهامی (طالب ریکانی)، عباس بوعذار(یوسف وکیا)، مهدی ممی زاده و شیردین بابایف(احمد شریعت زاده) با سرمربیگری فیروز کریمی در ترکیب تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان قرار داشتند.
 برای سپاهان اصفهان نیز پیام نیازمند، امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی(جلال‌الدین علی‌محمدی)، محمد کریمی، محمد قربانی(یاسین سلمانی)، فرشاد احمدزاده(محمد علی‌نژاد)، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو با هدایت خوزه مانوئل فریرادمورایس به میدان رفتند.

قضاوت این دیدار با حسن اکرمی با کمک یعقوب سخندان، رحیم حاجیلو و جواد رحیم زاده برعهده داشتند و رحیم رحیمی‌مقدم ناظر بازی بود.

حدود ۵۰ نفر از طرفداران صنعت‌نفت آبادان از دیوار ساختمان‌های مجاور تیم خود را تشویق می‌کردند.

در نیمه دوم چهار دقیقه وقت اضافه توسط داور محاسبه شد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و تیم صنعت‌نفت نیز با این شکست با پنج امتیاز از ۹ بازی در انتهای جدول باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha