بیش‌از ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد

زاهدان- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲ میلیون‌ و ۶۴ هزار و ۴۹۸ تن کالا در قالب ۱۲۴ هزار و۱۶۳سفر باری در نیمه نخست سال توسط ناوگان باری در این استان جابجا شده است.

تیمور باقری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این میزان جابجایی کالا، یک میلیون و۶۸۳ هزار و ۴۹۶ تن کالا درون استانی و ۳۸۱ هزار و۲ تن کالا، برون استانی بوده است.

وی مصالح ساختمانی، سیمان، فرآورده‌های نفتی، برنج و آرد را از جمله کالاهای جابجا شده در سیستان و بلوچستان در این مدت ذکر کرد و افزود: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین سهم‌ تناژ صورت گرفته با ۶۲ درصد به شهرستان زاهدان اختصاص دارد.
وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی و بی وقفه رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای در دوران کرونا در جهت تامین مایحتاج روزانه مردم اظهارداشت: سه پایانه عمومی بار، ۶۹ شرکت حمل و نقل کالا و بیش‌از هشت هزار راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالا  فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha