۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84912248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شطرنج باز قزوینی به نشان برنز مسابقات آسیا دست یافت

قزوین – ایرنا – رییس هیات شطرنج استان قزوین گفت: رامتین کاکاوند نشان برنز بخش سرعت مسابقات زیر ۱۰ سال آسیا در سال ۲۰۲۲ را از آن خود کرد.

حسن نوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی رده های سنی زیر هشت تا ۱۸ سال شطرنج آسیا در دو بخش دختران و آزاد در اندونزی برگزار شد.

نوری گفت: در این رقابت ها ۴۲۶ بازیکن از سراسر آسیا در هفت دور به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در پایان مسابقات شطرنج سریع قهرمانی رده‌های سنی آسیا، رامتین کاکاوند از قزوین در رده زیر ۱۰ سال آزاد به مقام سوم دست یافت.

این مسوول ورزشی افزود: از ایران ۱۳ نماینده در این رویداد حضور داشتند که شطرنج باز قزوینی با کسب پنج و نیم امتیاز نشان برنز را بر گردن آویخت.

وی با اشاره به حضور یک نماینده دیگر از استان در رقابت های بین المللی ایروان، گفت: ملیکا محمدی نماینده استان در چهارمین دوره مسابقات بین المللی ایروان حضور دارد که با حضور ۲۹۲ بازیکن برگزار شده و از ایران ۱۹ شطرنج باز در این رویداد حضور یافته اند.

وی گفت: محمدی در دور چهارم این مسابقات، حریف ارمنی را شکست داد و موفق شد مقابل استاد بین المللی آمریکایی به یک تساوی ارزشمند دست یابد و در دور پنجم نیز با یک حریف ارمنی دیگر به تساوی برسد.

این مسوول اضافه کرد: امیدواریم در دورهای بعدی نیز شاهد عملکرد درخشان این نماینده استان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha