۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 2304
کد خبر: 84912656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شمیرانات: ظرفیت‌های ورزشی این شهرستان با کمک مردم فعال شود

شمیرانات - ایرنا - فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: ظرفیت‌های ورزشی این شهرستان در بخش های مختلف، باید با حضور مردم، فعال و تاثیرگذار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی ذاکریان روز شنبه در مراسم معارفه و تکریم مدیر ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات افزود: در تلاشیم تا حوزه ورزش و جوانان را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهیم.

وی یادآور شد: سابقه این شهرستان نشاندهنده میزان اهمیت به حوزه ورزش و حضور تعداد بی شماری از پیشکسوتان ورزشی و مدال آوران ملی است.

ذاکریان اظهار داشت: از همین رو باید از این ظرفیت در قالب هیات های اندیشه ورز، پشتیبان یا معین هیات های ورزشی بهره برد و تاثیر مقبت آن را در سطح شهرستان مشاهده کرد.

فرماندار شهرستان شمیرانات پیست اسکی شمشک یا مدرسه یخ نوردی میگون را از جمله توانمندی های ورزشی این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: این شهرستان با برخورداری از رشته های ورزشی تخصصی یا زمینه های فراهم سازی آنها، موقعیت ویژه ای دارد باید با مدیریت در صحنه و پیگیری مستمر از این ظرفیت ها بهره برداری کرد.

این مسئول اشاره به مشارکت و حضور موثر گروه‌های مختلف مردمی در زمینه‌های مختلف شهرستان اضافه کرد: شهروندان شمیرانات پای کار هستند و باید برای پیشبرد اهداف از مشارکت ایشان بهرمند شویم.

ذاکریان ادامه داد: این شهرستان ظرفیت‌های ورزشی و گردشگری مناسب و بالقوه‌ای دارد که باید با کمک مردم در مسیر تقویت سرانه‌های ورزشی و ساماندهی مقاصد گردشگری گام برداریم.

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: بسیاری از افراد و گروه‌های فعال و دغدغه‌مند که می‌توانند اثربخش باشند، درصدد ثبت سمن یا معرفی خود برنمی‌آیند و این وظیفه ما است که آن‌ها را شناسایی و دعوت کنیم؛ به فعالیت ایشان وجاهت قانونی بخشیم، تقویت و حمایت‌شان کنیم و به آنان کارسپاری داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت پیوست‌های فرهنگی در ورزش، اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب ورزش را یک فریضه و امری لازم می‌دانند، ورزش وسیله‌ای برای رشد، تعالی روح و سعادت انسان است و نباید ما را از کمال انسانی دور کند، لذا در این حوزه نیز باید نظارت و حساسیت بیش از پیش وجود داشته باشد.

حسین رحیم‌پور با حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شمیرانات منصوب و معرفی شد.

شهرستان شمیرانات متشکل از شمیران (منطقه یک تهران)، لواسانات و رودبارقصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha