کمیته امداد استان تهران از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز دوشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور در محل دفتر ارتباطات مردمی استانداری تهران آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سجاد حسینی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه کمیته امداد همواره سعی دارد نهادی پاسخگو و در خدمت مردم به‌ویژه اقشار نیازمند باشد، گفت: سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ارج نهادن به مقام و منزلت مردم شریف استان تهران، دوشنبه ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ الی ۱۱ با حضور در محل دفتر ارتباطات مردمی استانداری تهران آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) است.

وی افزود: بنابراین مردم استان تهران می‌توانند برای طرح درخواست، پیشنهادها، شکایات و انتقادات خود از طریق شماره تلفن ۱۱۱  سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در این روز اقدام کنند.

حسینی یادآور شد: این سر شماره به‌عنوان یکی از کانال‌های ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در نظر گرفته‌شده است؛ به‌نحوی‌که از هر نقطه از استان که با این شماره تماس گرفته شود، به‌طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha