معاون قضایی دادستان کل کشور منصوب شد

۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲
کد خبر: 84912746
معاون قضایی دادستان کل کشور منصوب شد

تهران - ایرنا - مراسم تکریم و معارفه معاون قضایی دادستان کل کشور صبح امروز شنبه ۲۳ مهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین منتظری و معاونان دادستانی کل برگزار و «علی جمادی» جایگزین «سعید عمرانی» شد.

به گزارش ایرنا از دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم تکریم و معارفه معاون قضایی دادستان کل کشور ضمن تبریک ایام فرخنده ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص)، ولایتمداری و روحیه جهادی را دو ویژگی بارز آقای عمرانی دانست و افزود: عمرانی در سمت معاون قضایی دادستانی کل با روحیه جهادی و کار شبانه روزی و توان خستگی ناپذیر برای رفع موانع تولید اقدامات بسیار ارزشمندی داشت و در جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دستگاه قضایی در احیای کارخانه‌های تولیدی و کمک به بنگاه‌های صنعتی از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

وی ادامه داد: همه مردم و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک همچنین همکاران دستگاه قضایی شاهد این مجاهدت‌های خالصانه بوده و جز خداوند متعال کسی نخواهد توانست به معنای واقعی قدردان این همه تلاش باشد و اجر و پاداش این خدمات و زحمات در نزد خدای متعال محفوظ است.

منتظری اظهار داشت: اگر کسالت و عارضه جسمانی او نبود هیچگاه با درخواست بازنشستگی وی موافقت نمی شد. به هر حال، توفیقات هرچه بیشتر او را از خداوند متعال مسئلت دارم و از خدمات بی شائبه وی تقدیر و تشکر می‌کنم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: همچنین انتصاب علی جمادی به سمت معاون قضایی را تبریک عرض کرده و امیدواریم در سمت جدید با پشتکار فراوان قدم به خدمت برداشته و این راه خطیر را با جدیت ادامه دهند.

در این مراسم سعید عمرانی ضمن قدردانی از دادستان کل کشور و ابراز لطف همه همکاران دستگاه قضایی  برای حمایت‌های مستمر از وی گفت: آنچه بنده در سمت معاون دادستان کل و در چهل سال خدمت خود انجام داده‌ام خدمت ناچیزی در مقابل ملت عزیز و بزرگوار ایران اسلامی بوده و همه تلاشم در این سال‌ها بر این بوده است تا بتوانم گوشه‌ای از مشکلات مردم علی الخصوص اصحاب تولید و صنعت را برطرف کنم.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران فرصت گرانبهای خدمت به مردم را به ما عطا کرده و ما باید شکرگزار این موهبت الهی باشیم و بنده در همه دوران خدمت خود با عرض ارادت به مقام والای حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام سعی کردم به وظایف خود عمل کنم و گامی در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی بردارم.

عمرانی ادامه داد: این نظام با خون شهیدان بزرگی همچون شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی آبیاری شده و وظیفه تک تک ما این است که با تلاش و کار شبانه‌روزی و جلب رضایت مردم از درخت تناور نظام جمهوری اسلامی مراقبت و محافظت کرده و اجازه ندهیم دشمن خیال باطلی را به این کشور مقدس داشته باشد.

معاون قضایی دادستان کل کشور منصوب شد

در ادامه، علی جمادی معاون جدید دادستان کل کل در امر مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته گفت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سمت معاون دادستان کل را به بنده عنایت کرد و در همین جا از حسن اعتماد دادستان کل کشور قدردانی می‌کنم.

وی گفت: قطعا تلاش‌ها و خدمات بی‌شمار آقای عمرانی بر کسی پوشیده نیست و ما هم همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با بهره مندی از تجربه‌های این شخصیت خدوم گامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظاله العلی) و سیاست‌های دستگاه قضایی در رفع موانع تولید برداریم.

براساس این گزارش، علی جمادی پیش از این رئیس کل دادگستری استان بوشهر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha