۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84913700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توضیحات مسوول مسابقات لیگ یک در مورد لغو یک دیدار مهم

تهران- ایرنا- مسوول مسابقات لیگ یک در مورد لغو دیدار تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و خیبر خرم‌آباد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایرنا، مسابقات هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی قرار است در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیگیری شود که طبق اعلام سازمان لیگ یکی از دیدارهای مهم این هفته لغو شد.

براین اساس دیدار دو تیم خلیج فارس ماهشهر و خیبر خرم‌آباد لغو شد و پرونده این مسابقه جهت تصمیم گیری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع خواهد شد. قرار بود این مسابقه روز سه شنبه ۲۶ مهر برگزار شود.

در همین راستا مهرداد شفیعی مسوول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به خبرنگار ایرنا، گفت: دیدار خلیج فارس و خیبر به دلیل اینکه ورزشگاه محل برگزاری بازی از سوی تیم میزبان معرفی نشده است لغو و این مسابقه جهت تصمیم‌گیری به کمیته انضباطی ارجاع داده شد.

وی افزود: ورزشگاه شهدای ماهشهر نواقص زیادی از جمله نور ورزشگاه را داشت که حداقل استانداردها را نداشت. از آنجایی هم که این مسابقه قرار بود ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شود، باید زیر نور برگزار می‌شد که ورزشگاه ماهشهر این امکان را نداشت.

وی تاکید کرد: مسابقات شهرداری ماهشهر تا هفته نهم در ورزشگاه‌های تختی آبادان و اختصاصی فولاد برگزار شد اما مسوولان این تیم تاکید داشتند که این بازی در زمین خود برگزار شود و زمانش تغییر کند که نیازی به نور نباشد اما امکان این وجود نداشت و به همین خاطر تصمیم گیری در مورد این بازی را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha