۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84913834
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تعاون روستایی لرستان ۱۹ هزار تن محصول کشاورزان را خریداری کرد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر تعاون روستایی لرستان گفت: ۱۹ هزار تن انواع محصولات کشاورزان استان به ارزش ۸۰ میلیارد تومان نیمه نخست امسال خریداری شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از تعاون روستایی لرستان، امین نیایی فرد افزود: این محصولات به صورت توافقی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی استان خریداری و تمامی مطالبات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: خرید توافقی یکی از راهکارهای اساسی برای افزایش کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی است که در این خصوص تولیداتی از جمله جو، شیر، سبوس، کنجاله سویا و کنسانتره در لرستان خریداری شد.

مدیر تعاون روستایی لرستان تصریح کرد: انجام خریدهای توافقی توسط تشکل‌ و شرکت‌های تحت پوشش تعاون روستایی، علاوه بر افزایش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی بهره برداران بخش کشاورزی، سبب ایجاد تعادل در قیمت برای تولید کننده و مصرف کننده می‌شود.

نیایی فرد یادآور شد: شرکت‌های تعاونی روستایی و کشاورزی لرستان با برخورداری از ظرفیت‌های موجود نقش چشمگیر و مؤثری در افزایش تولید و ارتقای سهم تعاون در اقتصاد ملی، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دارد.

۱۶۰ هزار خانوار بهره بردار بخش کشاورزی در لرستان وجود دارد و سالانه ۲.۵ تا ۳ میلیون تن انواع محصول کشاورزی را تولید می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha