امام جمعه گناوه: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، دانش‌آموزان را شکوفا می‌کند

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای نقش بسزایی در شادابی و نشاط ، بروز خلاقیت و شکوفا کردن توانمندی و استعدادهای دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه در آیین نمادین افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در دبیرستان عترت این شهرستان افزود: پرداختن به ورزش لازمه زندگی امروزی است و اگر می خواهیم جامعه بانشاط و شاداب و  دور از استرس و اضطراب داشته باشیم باید به ورزش کردن بپردازیم.

وی اظهارداشت: شهرستان گناوه ورزشکاران بااستعدادی دارد که در عرصه‌های جهانی برای کشور افتخارآفرینی کردند و صاحب مدال شدند.

امام جمعه گناوه  بیان کرد: ورزشکاران پسر و دختر  این شهرستان نیازمند توجه و نگاه خاص هستند و می‌طلبد همه مسئولان فضاهای بسیار خوب در اختیار آنها قرار گیرد.

امام جمعه گناوه: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، دانش‌آموزان را شکوفا می‌کند

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: چهلمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای (یادواره شهدای مدارس دخترانه زینبیه و ثارالله میانه) در این بندر با رویکرد مشارکت طلبی دانش آموزان و خانواده‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی  ۱۳۱ آموزشگاه این شهرستان در آیینی افتتاح و آغاز می شود.

ضرغام مردانی افزود: در این رویداد مهم ورزشی که باهدف شادابی و نشاط و استعدادیابی آغاز شده است، دانش آموزان دختر و پسر در رشته های والیبال، فوتسال، ورزش های بومی و محلی، هندبال و بسکتبال با هم رقابت می کنند و برترین‌ها به مرحله استانی راه می‌یابند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha