حبیبی: فتح‌الله‌زاده بر خلاف آجورلو به پیشکسوتان احترام می‌گذارد/ بهترین اتفاق تغییر مدیرعامل استقلال بود

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: در تمام سال‌هایی که فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بوده، احترام به پیشکسوت را سرلوحه کارش قرار می‌داد و از حالا مطمئن هستم ارج و قربی که حلقه گمشده مدیریت مصطفی آجورلو بود، به خانواده استقلال باز خواهد گشت.

گودرز حبیبی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به تغییرات مدیریتی استقلال اظهار داشت: حضور علی فتح‌الله‌زاده بهترین اتفاقی بود که در استقلال رخ داد. این تغییر باعث خواهد شد تا آبی‌پوشان روزهای بهتری را پیش رو داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه مصطفی آجورلو رابطه خوبی با پیشکسوتان استقلال نداشت؛ بی احترامی با پیشکسوتانی که عمر و جوانی‌شان را در این تیم پشت سر گذاشتند خاطره تلخی بود که از وی بر جای ماند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در تمام سال‌هایی که فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بوده، احترام به پیشکسوت را سر لوحه کارش قرار می‌داد و از حالا مطمئن هستم ارج و قربی که حلقه گمشده مدیریت آجورلو بود به خانواده استقلال باز خواهد گشت.

حبیبی: فتح‌الله‌زاده بر خلاف آجورلو به پیشکسوتان احترام می‌گذارد/ بهترین اتفاق تغییر مدیرعامل استقلال بود

وی تصریح کرد: استقلال با مشکلات مالی عمده‌ای روبروست. این معضل بزرگ‌ترین چالش پیش روی فتح‌الله‌زاده است و او باید با استفاده از تجربیات ارزشمندش این مهم را برطرف کند.

حبیبی تاکید کرد: استقلال این تواناییی و پتانسیل را دارد برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود و همه عوامل باشگاه باید دست به دست هم دهند تا این اتفاق مهم شکل بگیرد. تیمی که بهترین مدیر، بازیکنان را در اختیار دارد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: ریکاردو ساپینتو باید در رفتارش تجدید نظر کند چرا که حاشیه‌های وی کنار زمین باعث خواهد شد تا تمرکز بازیکنان از بین رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha